[Czuwaj] Ustawa o harcerstwie

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 10 Lut 2009, 15:57:21 CET

W dniu 10 lutego 2009 15:53 użytkownik Iza Staszczyszyn <endrea w wp.pl> napisał:
> Smutne i niesmaczne a do tego... GŁUPIE .
>

> Szkoda, że tak trudno zatrybić co stanie się z harcerstwem w Polsce jeśli
> nie będzie ustawy o harcerstwie.
> I bynajmniej nie chodzi o jakieś uprzywilejowanie a o specyfikę naszej
> metody i form.
> Za przykład jak to działa można wziąć Wielką Brytanię. Wystarczy spytać
> ludzi z ZHP pgk dlaczego jeżdżą na obozy do Polski...
> I bynajmniej nie z ciągoty do Ojczyzny. Po prostu w Anglii nie da się zrobić
> obozu harcerskiego jeśli nie jest się organizacją skautową. Przepisy
> [...]

Przypomina mi to kazanie mamy "nie śmiej się w kościele, bo się bozia
pogniewa". Więcej dystansu, bo łamiecie Prawo Harcerskie i to
publicznie - mówię serio :P

Harcerz jest ZAWSZE pogodny, więc i pożartowac można. A moje POWAŻNE
zdanie już znacie.

Na deser - rola jaką brytyjski skauting odgrywa w UK jest znacznie
inna niż ta jaką odgrywa harcerstwo w Polsce. Nikt nas nie traktuje
poważnie i rozmowy o tejże ustawie to bajanie.

g00rek

P.S. Kiedyś chciałem napisać żartobliwy "przelicznik" łamania
konkretnych punktów PH. Jak na razie obaliliście półlitrowe piwo na
placu apelowym :P (przeliczając na 10 PPH) :P