[Czuwaj] Ustawa o harcerstwie

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Wto, 10 Lut 2009, 20:29:15 CET

----- Original Message -----
From: <seascout w o2.pl>
To: <unlisted-recipients:>; <no To-header on input>
Sent: Tuesday, February 10, 2009 4:54 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Ustawa o harcerstwie

> Grzegorz, naprawde wierzysz,
> że jak ustawa KAŻE dyrektorowi byc przychylnym
> to on będzie przychylnym?

"Odwracasz kota ogorem".
Obaj doskonale wiemy że nie chodzi o to by
"kazała dyrektorowi być przychylnym"
a raczej o to by  "ZAkazała być wrogim/złośliwym"
Oczywiście że na wyjątkowe "zakalce"
to nic poza "łopatą" nie pomoże ;-)
ale "działanie prewencyjne" jest najważniejsze.

Doskonałym przykładem jest
krakowska "uchwała harcerska".
W porównaniu z okresem poprzedzającym
drastycznie zmniejszyła sie ilość przypadków
"małpiej złośliwości".
I ze strony "oświaty" i ze strony urzędników.
A "plusy materialne" też są istotne.

Tylko że obaj dobrze wiemy iż to co się udało w Krakowie
będzie nieosiagalne w znacznej części Polski.

Całkowicie się zgadzam z Tobą
iż należy zacząć od usuwania
naszych wewnętrznych absurdów.

Dlatego podjąłem się kierowania zespołem "spójności".
Liczę że przeciwnicy ustawy aktywnie wezmą udział
w pracach zespołu, choćby po to
by po usunięciu tych wewnetrznych ograniczeń
mogli pokazać ze ustawa będzie już zbędna.
I mam nadzieje że będą mieli rację.
Dlatego ...
Czekam na zgłoszenia !

dokumenty w zhp.pl