[Czuwaj] Re: ustawa o harcerstwie

Grzegorz Skrukwa greegors w icpnet.pl
Wto, 10 Lut 2009, 22:08:14 CET

----- Original Message -----
From: "Michal Gorecki" <g00rek64 w gmail.com>
> Grzegorz, proszę. Nie zgadzamy się w kwestii ustawy, ale zgadzamy się
> w wielu innych sprawach, między innymi programu. Nie wierzę że myślisz
> tak jak napisałeś. to nie dlatego mamy kiepski program przecież i ty o
> tym wiesz :)
>
> g00rek
>
> (który chciałby żeby w ogóle taka ustawa istniała, ale w obecnej
> sytuacji, w obecnym ustroju, w obecnym czasie uważa ją za nieralną)

Oczywiście że przyczyną słabości programu są także inne rzecy., Jego
przestarzały wizerunek chociażby - w 100% zgadzam się np. z tym co napisał
Marcin Bendarski w najnowszym  "Czuwaj" o sprawnościach. Ale przepisy też i
analogicznie - nie wierzę, że Ty nie zauważasz że to TEŻ jest przyczyna. Być
może, zapewne, istnieją inne drogi rozwiązania tych problemów. Ale nie
widzę, żeby przeciwnicy ustawy jakieś konkretne sposoby zaproponowali.

Po ostatnim mailu Czesia chciałem napisać "Ejmen!!!" Na razie Czesław pisał
,że do pracy w Zespole Spójności zgłosiło się tyle osób że można policzyć na
palcach 1 ręki. Czyli nie więcej niż 5. O 2 osobach wiem kto to jest,
wychodzi więc że na razie poza tym zgłosiło się 0-3. Mam nadzieję więc, że
będzie więcej, a przede wszystkim że będą to osoby kompetentne. Jeśli po
pracach Zespołu okaże się że ustawa jest niepotrzebna, że problemy można
rozwiązać innymi drogami, to się będę bardzo cieszył.

GS