[Czuwaj] Re: ustawa o harcerstwie

Damian Grzegorczyk s.slonko w interia.pl
Wto, 10 Lut 2009, 23:36:02 CET

Kowlak napisał:
> Ale konkretnie to jakiego ciała się spodziewałeś?

Nie wiem, podobno była w RN mowa o takiej ustawie, więc mógłby jakiś
zespół powstać. O kodekście instruktorskim się mówiło - zespół powstał.
Wcześniej o nowej reformie mundurowej się mówiło - zespół powstał. Teraz o
nowym systemie stopni instruktorskich się mówi i ktoś też nad nad tym
pracuje, akurat nie nowy zespół, a właściwy. Chyba, że czegoś nie wiem, bo
przynajmniej na stronie żadnych informacji nie widzę.

--
"słonek"
Damian Grzegorczyk

169 stacji TV! Naziemne i satelitarne!