[Czuwaj] Re: Ustawa o harcerstwie / lista spraw

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Śro, 11 Lut 2009, 12:40:11 CET

Czesław napisał:

> Do "listy spraw" dodałbym
> "zdeptanie" MEN-u by stworzyło definicję
> "wypoczynku dzieci i młodziezy szkolnej".
> Oraz zasad pozwalajacych łatwo ustalić
> w którym momencie dana forma działalności
> staje się "wdims".
> Czesław

Czesiu w tym konkretnym przypadku największym przeciwnikiem tego będą
nasze chorągwie. One chcą by nasze biwaki i obozy były traktowane jako
wypoczynek a nie miejsca pracy wychowawczej. Do wypoczynku się dopłaca, a
z czegoś trzeba żyć. No chyba, że każdy wyjazd uzna się za wypoczynek.
Wtedy mamy pozamiatane. Uzyskanie karty obiektu i przechodzenie takiego
samego procesu jak rejestracja obozu dla 3 dniowego biwaku latem na
polanie w lesie załatwia sprawę na amen. No tak ale ustawy nie
potrzebujemy.

sikor

ps.
Tak wiem, że uogólniam,pewnie są w Polsce jakies chorągwie w których mysli
się inaczej. Ale jakoś tak wydaje mi się, że w większości nie.