[Czuwaj] Re: Ustawa o harcerstwie / lista spraw

Piotr Kołodziejczyk kip.kolodziejczyk w gmail.com
Śro, 11 Lut 2009, 15:13:36 CET

W dniu 11 lutego 2009 14:17 użytkownik Damian Grzegorczyk
<s.slonko w interia.pl> napisał:

> Czytając to, to wydaje się proste do zrobienia. Tylko dlaczego jeszcze tego
> nie ruszono? A może Sikora recepta posłuży jako wzór?

Ale problemem jest wlasnie raczej brak zgody wewnetrznej, co do
stopnia liberalizmu przepisow i zgazdzam sie, ze im wyzszy poziom
struktury tym wieksza milosc do rozmaitych uregulowan i  dlatego tego
nie robimy. I tym sie wladze powinny zajmowac, a nie pisaniem
scanariuszy zbiorek, ze wroce do poprzedniej dyskusji ;).
I teraz, jesli ustawa mialaby miec tresc w stylu:
1. uchyla sie ustawe o 100mnpm, wopr, pzz, pttk... i jeszcze inne...
2. uchyla sie rozporzadzenie o zaliczaniu imprez dla dzieci robionych
przez inne podmioty niz szkoly do imprez szkolnych.....

to jestem "za" i nawet mozemy to nazwac "ustawa harcerska"  :D - to byloby cos!

admrial