[Czuwaj] Re: Ustawa o harcerstwie

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Czw, 12 Lut 2009, 09:59:21 CET

W dniu 12 lutego 2009 09:50 użytkownik Damian Grzegorczyk
<s.slonko w interia.pl> napisał:
> To była taka gafa Michał, takie miałem odczucie. Przepraszam wszystkich. :)
> Myślałem jednak, że chodzi o coś "głębszego" z tym workiem...

Nie Damian, po prostu to jest temat który zupełnie nie pokrywa się z
innymi tematami / podziałami.
I ja wiem że "fajnie by było", ale to po pierwsze jest nierealne, po
drugie jest złe w założeniach. Po prostu budowanie nowoczesnego
społeczeństwa obywatelskiego nie może opierać się na tworzeniu
przywilejów określonym grupom. Na tym polegał poprzedni system.

W którym owszem, czasami może było nam lepiej, ale przecież ten system
zwalczaliśmy, prawda?

Pozatym jak już napisała nie jedna osoba - znakomita większość
problemów to nasze problemy wewnętrzne. I które możemy rozwiązać
własnymi siłami. Tylko nikt jakoś nie chce.