[Czuwaj] Re: ustawa harcerska

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Czw, 12 Lut 2009, 10:18:10 CET

g00rek napisał:

> Mnie też dziwi że ta sama pobudka która jest za totalną liberalizacją
> dotacji (jednak przedmiotowych mimo wszystko) jest za ustawą
> podmiotową.. Huh.
> Ale może dlatego że tam pisze wielu autorów?
> pozdrawiam
> g00rek

To, że jakiś artykuł pojawił się w Pobudce wcale nie znaczy, że Pobudka
jako cały zespół redaktorów jest za takim właśnie ujęciem sprawy. To
nadinterpretacja moim zdaniem. Natomiast liberalizacja dotacji nie ma nic
wspólnego z umożliwieniem działania metodą harcerską. Za tym powinien być
każdy instruktor. Czy chcemy czy nie prawne ograniczanie mozliwości
naszego działania będzie postępowało. Tak jest na świecie więc wiara że u
nas będzie inaczej jest... nieuzasadniona.

sikor