[Czuwaj] Re: Statut ZHP

Lucjan Brudzyński lucbru w wp.pl
Czw, 12 Lut 2009, 18:12:44 CET

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Sławomir Waś
Sent: Thursday, February 12, 2009 5:57 PM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: [Czuwaj] Re: Statut ZHP

> Może coś o wizji naszej organizacji po wprowadzeniu nowego statutu.
> Czyli mówiąc wprost jak to będzie.
>
> Może coś o zaawansowaniu prac.
>
> Zachęcam.
>
> --
> --------------
> Kowlak
> --
>  A co tu pisać?? :P
>
> Lucjan Brudzyński
> M: +48 604 124 750
> e-mail: lucbru w wp.pl

Może o pomysłach prominentnych członków zespołu w sprawie kompetencji
poszczególnych władz albo o wspomnianej przeze mnie wizji ZHP która
zapewne zespołowi przyświeca :)

Kowlak

Ja myślę Kolak, że Cyryl w ten sposób swój specyficzny sposób odniósł się do

próby zmiany ZHP w ZHO przez słynnego Jana O.
Cyryl - proszę - napisz, że się nie mylę!
Będzie mi lżej na sercu.
SW

Sławku,
ja tylko parafrazowałem słowa byłego Przewodniczącego NSH (z pamiętnego
spotkania PN ZHP w Perkozie) :)
O zamiarach obecnego Przewodniczącego NSH nie śmiem się wypowiadać :P
Przecież publicznie zapowiedział mi, w obliczu wykazanego przeze mnie
niedotrzymania słowa, że 'poskarży' mnie do jakiegoś sądu harcerskiego
(jakiego?)...

Aha! Wracając do prośby: nie mogę napisać, że się mylisz... :P

Lucjan Brudzyński
M: +48 604 124 750
e-mail: lucbru w wp.pl