Moja wizja Statutu ZHP = było: Re: [Czuwaj] Re: Statut ZHP

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Czw, 12 Lut 2009, 20:04:10 CET

----- Original Message -----
From: "Michal Gorecki" <g00rek64 w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, February 12, 2009 7:25 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Re: Statut ZHP

W dniu 12 lutego 2009 19:18 użytkownik Ryszard Rutkowski
<ryszardrutkowski w tlen.pl> napisał:
> Zespół statutowy pracuje. Kolejne spotkanie jest 27II-1III. Opracowane
> zostały wstępne założenia (uzgodniono zawartość Statutu - w sensie
> rozdziały, co ma się znaleźć). Teraz kolejno omawiane są poszczególne
> działy, uzgadniane zapisy.
>
> Nie, nie ma założonej "wizji".
>
> Tak, sa istotne różnice w poglądach poszczególnych członków zespołu.
> Wszelkich informacji z radościa udzieli na pewno Rafał M. Socha - szef
> zespołu. Nie wiem czemu nie ma planowanych wcześniej informacji o
postępach
> i aktualnym tekście Statutu.

Bo tak się zastanawiam... Pewna wąska grupa pracuje i coś wypracuje.
Jak znam ZHP to jeden czy drugi projekt przejdzie tylko dlatego że
"tyle czasu ktoś mu poświęcił, więc szkoda". A może warto otworzyć
trochę te prace? Opublikowac pomysły statutowe?

Ja na przykład jako były komisarz zagraniczny, który zna wiele
rozwiązań działających lub właśnie nie działających w innych
organizacjach, w ogóle nie mam wpływu na tworzenie statutu
organizacji. Organizacji, której przecież jeszcze jednak jestem
członkiem...

Dziwne to trochę.

Skoro zespół statutowy "nie ma wizji" ...
;-)
... to może kogoś zainteresuje moja "wizja" ?
Na tymczasowym adresie:

http://www.monografia19kdl.republika.pl/statut_zhp_090212/

jest moja propozycja nowelizacji statutu ZHP (w.090212)

Mimo bazowania na obecnym jest istotnie różny.
Dla jasności - to wyłącznie mój "prywatny" projekt.

Czesław