=?ISO-8859-2?Q?[Czuwaj] Re: Moja wizja Statutu ZHP =3D by=B3o: Re: [Czuwaj] Re: Statut ZHP=

Piotr Skowroński merlinn w op.pl
Czw, 12 Lut 2009, 21:16:20 CET

>Skoro zespół statutowy "nie ma wizji" ...
>;-)
>... to może kogoś zainteresuje moja "wizja" ?

Mnie projekt zainteresował. Według niego zarówno Zjazd ZHP jak i RN "wybiera Naczelnika ZHP i, na jego wniosek, określa liczebność i wybiera pozostałych członków Głównej Kwatery ZHP, w tym zastępcę Naczelnika i Skarbnika ZHP". To chyba nie celowe?
No i jeszcze to mnie zainteresowało: "Do starszyzny należą członkowie zwyczajni, którzy ukończyli 18 rok życia i nie złożyli Zobowiązania Instruktorskiego." Jakie są powody takiej propozycji zapisu?
Myślę jednak, że projekt zespołu statutowego zainteresowałby mnie nie mniej.

Piotr Skowroński