[Czuwaj] wizja ZHP

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Czw, 12 Lut 2009, 23:27:40 CET

----- Original Message -----
From: "kowlak" <kowlak w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, February 12, 2009 10:50 PM
Subject: [Czuwaj] wizja ZHP

> A możesz Czesiu opisać słowami organizację z tego statutu.
> Przedstaw proszę swoją wizję organizacji a nie wizję statutu ZHP.

To nie jest wizja statutu tylko jego konkretny projekt.

Jaka wynika z tego statutu wynika (wg mnie) wizja organizacji ?

Organizacyjnie, "przesuniecie" w kierunku "wytycznych" WOSM
Coroczne zjazdy w hufcach, czynne prawo wyborcze tylko dla drużynowych,
Na poziomie choragwi realizowane w "wyborach powszechnych".

Z tego upodmiotowienia drużynowych wynikać będzie
naturalne "przesuniecie środka ciężkości"
od "tabakiery" w kierunku "nosa" czyli drużyn.

Czesław