[Czuwaj] 1%

seascout w o2.pl seascout w o2.pl
Czw, 19 Lut 2009, 00:15:00 CET

Mam nadzieję, że tego nikt nie wyśle nigdzie.

Bo:

Pojęcie III sektora jest znacznie szersze niż organizacje pożytku publicznego. III sektor to kościoły, organizacje pozarządowe ( w tym OPP), i w ogóle wszystkie inicjatywy, które nie sa biznesem ani sferą państwową i samorządową... Kto wymyślił taka definicję III sektora?

O rany... ja nie znam żadnej takiej organizacji. Mam nadzieję, że w żadnej części, podstawą działalności organizacji pozarządowych nie jest zewnętrzne finansowanie!

22 października br. pt. „Zasady Dialogu Społecznego" współuczestniczymy „w wypracowywaniu i realizacji programów >>inicjowanych przez władze publiczne (…)”.  Niejednokrotnie „uzupełniamy działania administracji publicznej tam, gdzie nie >>jest ona w stanie samodzielnie wypełnić ważnych społecznie zadań”.

Dobrze, że rząd coś takiego przyjął. Skąd byśmy wiedzieli co maja robić organizacje pozarządowe? Mam jednak wrażenie, że RM opisała co robią NGO niż przyjęła... I jak mógł rząd w lutym przyjąć dokument z 22 października bieżącego roku?

I tu zagadka. O co chodzi? Organizacje pozarządowe będą stanowić o wyglądzie świata, czy dzieci i młodzież?

A do kogo jest ten apel? Do społeczeństwa? I w ogóle... czy to zdanie jest po polsku?

Rany... kto to napisał?

Mam nadzieję, że zanim ta akcja ruszy, to może ktoś merytorycznie i językowo sprawdzi zawartość materiałów... Inaczej taka mała żenua.

Seascout