Re: [Czuwaj] Krzyż harcerski

Jarek Błoniarz jbloniarz w zhr.pl
Wto, 24 Lut 2009, 14:51:36 CET

Kochani,
Nigdy nie staralismy się udowadniac nikomu "braku praw ZHP do krzyża".
Prosimy tylko Urząd o to by, skoro krzyż jest uzywany przez wiele podmiotów,
zastrzezenie go jako znak towarowy przez jeden z nich uznac za nieprawne.

Bo pownniśmy o tym decydowac wspólnie, w gronie organizacji harcerskich.
Takie było stanowisko ZHR od początku tej nieszczęsnej sprawy.

Pozdrawiam,

Jarek