Re: [Czuwaj] Krzyż harcerski

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Wto, 24 Lut 2009, 16:30:56 CET

Ciężko mi odpowiedzieć jakie preferencje ma wspomniany przez Ciebie
Kowalak ale ja nie mogę powiedzieć, że Was nie lubię. Bo przecież nie
wolno tak uogolniać. Mogę Ci jednak powiedzieć czego ja nie lubię.
Otóż nie lubię zakłamania, ludzi którzy mają gęby pełne frazesów o
wartościach a zachowują się nikczemnie albo podle albo jedynie poniżej
standardów które głoszą.

Kowlak

PS. Parasol chyba to przysłowie nie jest adekwatne. ZHR to nie
komendanci chorągwi. Na pewno nie jest tak, że cały ZHR mnie nie lubi
:)