Re: [Czuwaj] Gospodarka finansowa drużyny/szczepu

Grzegorz Całek g.c w onet.pl
Śro, 25 Lut 2009, 10:09:59 CET

> Zdaniem ND (nawiedzonego drużynowego) system jast bardzo dobry, a nawet
> wspaniały. Za pomysł z subkontami i kartami maestro dla środowisk, ND
> proponuje ozłocić skarbnika i komendanta, a przynajmniej ciepło wspominać

Ciepłe wspominanie mi wystarczy ;)

Skoro Darek już zaczął doprecyzowywać...
Do doskonałości brakuje jeszcze jednego: możliwości oglądania swojego
subkonta przez internet przez poszczególne środowiska. Obecnie ruchy na
kontach, obserwacja np. wpłat za HAL wpływających na konto środowiska,
wymagają działania skarbnika hufca. A obejrzenie salda wymaga skorzystania z
karty w bankomacie (z opcją "podgląd salda").

Oczywiście - o czym wspominał Kowlak - są też minusy systemu (z punktu
widzenia środowisk) w przypadku wrednej komendy, np. zablokowanie czy
podbieranie środków z subkonta.

No ale ja wymyślałem ten system jednak z założeniem dobrej woli wszystkich i
z myślą przewodnią ułatwienia życia wszystkim.
GC