Czyny - nie słowa BYŁO: Re: [Czuwaj] Krzyż harcerski

Śro, 25 Lut 2009, 11:31:22 CET

Dnia 25-02-2009 o 11:24:52 Jarek Błoniarz <jbloniarz w zhr.pl> napisał(a):

> Piotr,
> Akurat w tej sprawie nie mamy sobie nic do zarzucenia.
> Próbujemy sie dogadać od kilku lat.
> Z trzema kolejnymi Naczelnikami ZHP.
> Wszyscy obiecywali załatwienie problemu.
> Rok temu dali to nam na piśmie.
> Wynegocjowalismy porozumienie którego ZHP ostatecznie nie podpisało.

No ale dzieki Bogu i tym trzem Naczelnikom, że nie podpisali. Właściwie to dwóm, bo obecna Naczelnik chciała podpisać, ale jej RN nie pozwoliła. Bo ja np. bardzo źle bym się czuł, gdyby mój Naczelnik dogadał się z organizacją, która neguje rodowód mojej organizacji. I ja np. mam nadzieję, że sprawa sie zakończy decyzją, czy orzeczeniem NSA. Raz, a dobrze. Niezależnie od tego, jakiej treści ono będzie.
Ryszard