[Czuwaj] Re: Szczep to nie środowisko?

Darek Brzuska brzuska w mp.pl
Śro, 25 Lut 2009, 11:41:52 CET

Dnia 25-02-2009 o 10:07:03 harclot <harclot w poczta.onet.pl> napisał:

> Pytanie "techniczne".
>
> Czym wg Ciebie musiałby różnić się
> szczep 254 WDHiZ od środowiska 254 WDHiZ

Pokrótce, rozwinę później, zaraz wybywam na uroczystości pogrzebowe śp.
hm. Stanisława Sieradzkiego - Śwista

Musiałby różnić się:
a) komendantem
b) komendą
c) regulaminem działania, zwanym nie wiedzieć czemu konstytucją

ewentualnie
d) władzą absolutną komendanta szczepu, co dostrzegam w kilku znanych mi
przypadkach

a,b,c - akceptuję i może do tego kiedyś dojdziemy
d - za nic, nawet gdybym to ja miał być tym władcą absolutnym.

BTW. To nie było pytanie "techniczne". To było po prostu pytanie
techniczne.

DB