[Czuwaj] Patriotyzm Jutra

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Pią, 27 Lut 2009, 14:41:30 CET

W dniu 27 lutego 2009 14:35 użytkownik kowlak <kowlak w gmail.com> napisał:

> 178. 295.
> Związek Harcerstwa
> Rzeczypospolitej Okręg Małopolski Patriotyzm w barwach tęczy
>
> Słuchajcie ja rozumiem, że Platforma i Zdrojewski to nie PiS ale po samym
> tytule nie dawałabym mu dużo szans.
>
> Może jakby był to wniosek składany przez stowarzyszenie LAMBDA to byłby
> bardziej autentyczny :D:D:D

Drogi Łodzianinie!

Zapewniam cię, że kto jak kto, ale konserwatywne Lajkoniki - w dodatku
związane z ZHRem , kojarzą tęczę raczej wyłącznie z dzbanem złotych
monet, deszczem i słońcem ;))))))

(Przepraszam za tą drobną uszczypliwość w stosunku do Małej Polski ;))))

g00rek - warsiawiak
(w lekko dziś uszczypliwym nastroju)