[Czuwaj] Szukam obozu na wymianę

ZHP Hufiec Goleniów biuro w goleniow.zhp.pl
Śro, 7 Sty 2009, 21:50:23 CET

O co chodzi? Poszukuję komendanta, który chciałby zorganizować obóz nad
morzem (na terenie chorągwi Zachodniopomorskiej) i ma swoją, albo
zaprzyjaźnioną bazę niezbyt "obleganą :) " w czasie najbliższych wakacji.

Wymiana miałby polegać na tym, że jedziemy nawzajem na swoje bazy na
preferencyjnych warunkach. Jak preferencyjnych? To się będzie ustało
indywidualnie. Obóz planuję na około 70 -- 80 osób.

O bazie, którą ja oferuję w trzech słowach: Baza Komendy Chorągwi
Zachodniopomorskiej w Pogorzelicy, duża, dobrze wyposażona i
umiejscowiona, z dużą własną kuchnią, ciepłe prysznice. Dość dobry
dojazd, parę minut piechotą do morza. Więcej szczegółów na e-mial.

Ja poszukuję bazy w górach (jakich? - nie skreślam żadnych). Zależy czy
będą chętni na taką wymianę. Zależało by mi aby baza miała własną kuchnie.

Zainteresowanych prosiłbym o kontakt na biuro w goleniow.zhp.pl

Również jeśli ktoś ma swoją bazę, ma jeszcze wolne terminy i może
zaoferować jakieś dobre warunki to będę wdzięczny za informacje.

Jarosław Sroka
Hufiec Goleniów