[Czuwaj] nowy rozkaz

Marcin Skocz skocz w post.pl
Pią, 30 Sty 2009, 21:18:50 CET

Sprawa nie jest skomplikowana.
Zwyczajnie - potrzebujemy dobrego programu dla drużyn. Bogatego,
różnorodnego i pozwalającego dostosować się do każdych warunków. Takiego,
że nawet człowiek z ulicy, który postanowi prowadzić drużynę na
przedmieściach da sobie radę. Niezależnie od tego czy był harcerzem.
Druga sprawa - potrzebujemy też konsekwencji w działaniach. Bo mam wrażenie,
 że we wszystkich miotamy się od sasa do lasa (czy też prawidłowo od Sasa
do Lasa), a efekty są marne.
Wreszcie - może właśnie czystki mogłyby w końcu pozwolić na odbicie się od
trendu upadkowego, który obserwuję od kiedy jestem w harcerstwie - tj. 1992
roku (wiem, wiem, to niedługo. Ale i tak smutne).

Pozdrawiam
Marcin Skocz