[Czuwaj] Druh Mixplus

bartecki.przemek w wolomin.zhp.pl bartecki.przemek w wolomin.zhp.pl
Wto, 7 Lip 2009, 15:32:19 CEST

Reklam ukazały sie juz 3)bnajmniej ja tyle widziałem.
Jak starszy druch gra to widać od razu ze chodzi o harcesrwswo, czy jakies
prawidłowo umiejscowieone znaki , nie widziałem. nawet miałe wrazenie ze to
bardziej zhr.
Inna reklama, to Hasło>Odzew, tu juz zupenie niewidac oznak
3 reklama to druh komendandy hufca z czyms czerwonym na lewym ramieniu,
smiesznymi sprwnosciami na prawym ramieniu a wiec oki a zamiast krzyza
wielgachna czerwona lilijka :)

Moim zdaniem o wiele lepsza reklama promujaca poniekad zhp niz cos w stylu
"to proste byłe harcerzem "