[Czuwaj] Nowe mundury policji

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Czw, 9 Lip 2009, 07:52:15 CEST

Jakosciowo na pewno lepsze od harcerskich. Stare byly lepsze od
harcerskich. Juz pisałem nie raz, że stary "wałęsowy" US kosztował ok
200 zł. Nowy, ripstop, który jechał do Iraku o wieeele więcej.

Nas nie stać na takie materiały.

A jeśli chodzi o wygląd, heh to sa detale. Na przykład ja
zrezygnowalem własnie z paska odblaskowego w polarach wszywanego w
szwach, bo przypomin to dresik. Zapomnieli ze mundur (w przypadku
policji) musi tez wzbudac rezpekt. Spojrzcie na Carabinieri, czy US
Marines...

No i kształty patek i ich proporcje - paskudne :]

g00rek