[Czuwaj] Nowe mundury policji

T.Rex trex w harcerstwo.net
Pon, 13 Lip 2009, 20:47:44 CEST

Powiedzmy sobie szczerze. Teraz policjanta będzie łatwo pomylić z
listonoszem. Choć z pewnej perspektywy to ma pewne zalety .... ;-)

T.Rex

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Michal Gorecki
Sent: Thursday, July 09, 2009 7:52 AM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: [Czuwaj] Nowe mundury policji

Jakosciowo na pewno lepsze od harcerskich. Stare byly lepsze od
harcerskich. Juz pisałem nie raz, że stary "wałęsowy" US kosztował ok
200 zł. Nowy, ripstop, który jechał do Iraku o wieeele więcej.

Nas nie stać na takie materiały.

A jeśli chodzi o wygląd, heh to sa detale. Na przykład ja
zrezygnowalem własnie z paska odblaskowego w polarach wszywanego w
szwach, bo przypomin to dresik. Zapomnieli ze mundur (w przypadku
policji) musi tez wzbudac rezpekt. Spojrzcie na Carabinieri, czy US
Marines...

No i kształty patek i ich proporcje - paskudne :]

g00rek