[Czuwaj] Nowe mundury policji

Maciej Syska msyska w czarna13.pl
Czw, 16 Lip 2009, 12:41:13 CEST

A moim zdaniem, porownujac ze starymi, wychodzacymi wlasnie z uzytku
mundurami, jest to wielki krok naprzod :). Widzialem te mundury na zywo
i oczywiscie maja sporo wad, ale sa w miare nowoczesne i mniej
"pseudowojskowe".
Moze w koncu policjanci przestana wygladac jak z poprzedniej epoki.

Zastanawiam sie tylko po co policjantom z prewencji wysokie, skorzane
buty typu kamasze... Od czasow ukladu warszawskiego technologia
outdoorowa posunela sie nieco, wiec i ten element moznaby chyba wymienic ;).

maciek