[Czuwaj] Nie oddają pieniędzy za RoverWay

zając zajac w wawrzyszew.net
Wto, 21 Lip 2009, 20:06:33 CEST

Ponieważ na forum ZHP na ten temat nikt nie odpisuje, postanowiłem
podjąć temat tutaj...

Sprawa wygląda następująco. Zlot nie wypalił, 1000zł zaliczki miało
zostać zwrócone w dwóch ratach: I do końca maja i II do końca czerwca...
Pierwsza rata doszła pod koniec czerwca, a drugiej wciąż nie ma!!!
Nie ma żadnej oficjalnej informacji o tym co się dzieje z naszymi
pieniędzmi.

Wysłałem maila do Ewy Lachiewicz zajmującej się sprawą RW. Oto co
napisałem:
---
Czuwaj!
Na razie odnotowałem 400PLN zwrotu za Roverway na moim koncie... Wg.
kalendarza do 30 czerwca powinna dojść druga rata. Mam nadzieję, że w
związku z tym, że Islandczycy już oddali pieniądze, to ZHP dotrzyma
terminu... Proszę o odpowiedź
---
Dostałem taką odpowiedź:
--
Czuwaj!
Nie znam odpowiedzi na to pytanie. Przekazuję je druhowi Rafałowi

Ewa Lachiewicz
--
Niestety druh Rafał ani nikt inny chyba nie bierze za to
odpowiedzialności! To przykre, że jesteśmy tak traktowani.