[Czuwaj] lot

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 29 Lip 2009, 23:04:20 CEST

W dniu 29 lipca 2009 13:21 użytkownik Rafal Bednarczyk
<rafal.bednarczyk w zhp.pl> napisał:
> Witam wszystkich,

> Michal - nie zalamuj mnie! Ty przyjezdzasz na takie
> smutne wojenne rocznice jak Powstanie Warszawskie?
> Co na to Ryszard powie?
> Oczywiście gdybysmy wiedzieli, ze będziesz lecial
> to bysmy wynegocjowali tez z LOTem darmowe loty
> z okazji rocznicy Powstania.
> :-)))))

Ech, niestety chyba pozostanie mi być paskudnie radosnym z powodu
szwajcarskiego święta nardowego. Oni niestety wtedy radują się i
weselą, zupełnie jak amerykanie. To takie mało patriotyczne :]

Ale myślę, że znajde jakiś cmentarz, żeby uronić łezkę...