[Czuwaj] U prezydenta w krotkich spodenkach

Marek Jedynak marek_jedynak w o2.pl
Czw, 30 Lip 2009, 23:37:49 CEST

Weźmy tylko pod uwagę fakt, że phm. Kasia Tylipska posiada Harcerski
Znak Spadochronowy za wykonane 3 skoki (i więcej), a hm. Rafał
Bednarczyk nosi... odznakę za zasługi dla Związku Polskich
Spadochroniarzy, bez wykonania 3 skoków, honorowo...
Ot taki szczegół :)

hm. Marek Jedynak
Kapituła Harcerskiego Znaku Spadochronowego
GK ZHP

PS.
Przepraszam jeżeli mail pójdzie kilkakrotnie. Mam jakieś problemy z listą.