[Czuwaj] posredniosc w wyborach

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 1 Cze 2009, 12:36:47 CEST

W dniu 1 czerwca 2009 12:12 użytkownik Ryszard Rutkowski
<ryszardrutkowski w tlen.pl> napisał:

> G00rek, ja uwielnbiam Twoje metafory, ale tę zrobiłeś tylko w celach
> oratorskich. Bo przyrównujesz rzecz niemożliwą, z zupełnie możliwą.

> I tu tak samo.

Rehabilitacja jest możliwa. Ale długa i żmudna. Taką wersję przyjmijmy.

Ryszard dobrze wiesz, że z punktu widzenia organizacji, zmiena tych
40% to proces długi i żmudny. I nie dokona się w ciągu roku.

Chodzi właśnie o okres przejściowy, lub inne narzędzia, taki pakiet
który to zmieni.