[Czuwaj] posredniosc w wyborach

majcin w autograf.pl majcin w autograf.pl
Pon, 1 Cze 2009, 13:39:34 CEST

 > Przekonaj mnie, z jakiej przyczyny drużynowy w ciągu ok. 12 miesięcy nie może zdobyć stopnia pwd. (przy czym mówimy o zasadzie, a nie o wypadku choroby, śmierc rodziców, czy stypendium w stanach).
 >
 > --
 > Pozdrawiam
 > Ryszard

bo miejscowa KSI wymaga uczestnictwa w kursie, który odbywa się raz do roku i zawsze w czasie sesji, bo wymagane jest pełnienie funkcji w kadrze obozu w okresie próby, kandydata nie stać na taki wyjazd, bo nie udało się zrealizować zadania, a na jego zmianę trzeba czekać 3 miesiące, do następnego posiedzenia komisji, bo zniechęca do otwierania prób osoby, które nie są drużynowymi

jeśli będzie działał system, który takie przypadki wyeliminuje, to będzie można rozważać ograniczenie prawa do prowadzenie pjo i co za tym idzie praw wyborczych do instruktorów.

Marcin Wojtczak