[Czuwaj] Re: opinie o projekcie statutu

Tomasz Chabinka tchabinka w dhwatra.com
Śro, 3 Cze 2009, 22:59:43 CEST

Ryszard Rutkowski pisze:
>>>> Ciekawa lektura.
>>>> merytorycznie i lingwistycznie.

* "dobry pomysł z likwidacją członków wspierających, bo sam nie wiem kto
to taki."
* "- par. 30, ust.3, pkt 2 - nie widzimy przeciwwskazań, Ŝeby komendant
hufca był członkiem RCh bądź k-t chorągwi członkiem"
* "- dobra wiadomość o kadencyjność :) mogę śmiało powiedzieć "a nie
mówiłem";"
* "- funkcja Przewodniczącego ZHP lub jej likwidacja wymaga duŜej
rozwagi, bo moŜe to być szkodliwe;"
* "- likwidacja funkcji Wiceprzewodniczących ZHP, w przypadku likwidacji
funkcji Przewodniczącego no to nie mam wątpliwości"

:)

Tomasz Chabinka

"Ukochanie i odczucie idei bardziej ją wcieli w życie niż
najokrutniejsze regulaminy." Andrzej Małkowski