[Czuwaj] [Fwd: Dzień dobry z Mongolii- prawdzie w oczy Marta Bejm :)]

kowlak kowlak w gmail.com
Pon, 15 Cze 2009, 09:39:42 CEST

Witajcie,

Moja znajoma spędza aktualnie swój wolny czas w Mongolii. Poniżej list
od niej. Może ktoś chciałby pomóc?

Kowlak

================================

Witam Wszystkich serdecznie :) i Każdego osobno!

Ci co pamiętają, to jestem już od pół roku w Mongolii, gdzie pracuję w
domu dla Dzieci ulicy.

Jest wspaniale :)

Moi Drodzy, od końca grudnia 2008, prowadzę u nas, drużynę skautową.
Nazywamy się B.-P. Tornado (mamy i nosimy już mundury) i 16-26.07 chcemy
zrobić obóz :)
Problem się pojawia, bo nie bardzo mamy za co.
- no zgadza się, piszę bo coś chcę, ale ja naprawdę nie chcę tego dla
siebie, tylko dla moich chłopaków-

Jeśli Ktoś z Was może, odpalić np 10, 20, 50zł, było by świetnie.
Tego mejla wysyłam do 150 Przyjaciół, Krewnych i Znajomych, zakładając,
że kilka nie dojdzie a kilkoro z Was dostanie tego mejla zdublowanego
(za co przepraszam), daje nam około 120 odbiorców :)

Proszę
rozważcie możliwość taką
ja wiem że to trzeba iść do Banku albo na pocztę (czekać w kolejce) ,
albo zalogować się na stronie banku
ale dla moich 17stu skautów, wyjazd na obóz harcerski, to spełnienie
marzeń, podsumowanie minionego półrocza pracy, prawidłowe zakończenie
roku skautów. Aby to się udało, potrzebuję minimum 200zł na osobę, jest
to minimalne minimum :) ale już znalazła się pierwsza osoba, która
przeznaczyła dla nas pieniądze.

_Więcej na moim blogu:_
martabejm.blogspot.com <http://martabejm.blogspot.com>

_wpłaty proszę kierować na konto:_

*Trade and Development Bank of Mongolia
Ulaanbaatar
Branch Number of bank – 804
TDBM MN UB
Don Bosco Youth Center
account 404116246
z dopiskiem: Amgalan-Scouts-Tornado*

serdecznie Wszystkich i Każdego z osobna pozdrawiam
Marta Bejm

--
Kowlak
http://www.kowlak.pl