[Czuwaj] :) ? :(?

bartecki.przemek w wolomin.zhp.pl bartecki.przemek w wolomin.zhp.pl
Nie, 28 Cze 2009, 10:33:49 CEST

No własnie , mówią ze harcerz bo był na wakcjach na obozie harcerskim, a
moze to jakis pomocnik zgrupowania lub kuchni, moze tez faktycznie cywil, a
moze porst ktoś kto mopmaga przy bazie napisł ise i wzioł zuka