[Czuwaj] Nowy statut

Grzegorz Skrukwa greegors w icpnet.pl
Nie, 1 Mar 2009, 09:14:21 CET

----- Original Message -----
From: "Michal Gorecki" <g00rek64 w gmail.com>

> nei przebrnąłem, tak samo jak przez obecny :) od deski do deski znaczy
> się.>
> Ale może pogadamy o wizji organizacji, o konkretnych (dużych)
> pomysłach, jak ten mój, hmm?

"Lecz nie trać nadziei nadziei nie trać nadziei tracić nie wolno" (Kult)
Ostatnie 3, a może nawet 6 miesięcy funkcjonowania tej listy to niestety
głównie szyderstwa i erystyczne popisy. Więc można wątpić czy jeszcze może
ona się stać miejscem konstruktywnej dyskusji. Trudno też myśleć o dyskusji,
jeżeli ostatnio najpopularniejszym sposobem dyskutowania jest ...
przemilczanie i ignorowanie wypowiedzi tylko dlatego że nie są z "naszego
obozu"
Ale ja nie tracę nadziei...

GS.