Odp: [Czuwaj] Rozkaz

Pią, 6 Mar 2009, 10:40:46 CET

Dnia 02-03-2009 o 21:31:52 Mateusz Cebula <onionek55 w wp.pl> napisał(a):

> O! Ja również poproszę o ten rozkaz lub rozkazy jeśli pojawiło się ich
> więcej, bo ostatni, jaki mam to L.1/2009 z 21.01.2009.
> Z góry dzięki;
> Cebul

Rozkaz został powieszony, chyba dzisiaj, na stronie dokumentów.

Datowany jest na 6 lutego 2009 roku, a dzisiaj jest 6 marca 2009 roku. Czyli GKa potrzebowała miesiąc na publikację. To jest jednak skandal i przykład żenującej nieudolności. Mamy WNT, ZI, a nawet HSP i mnóstwo jeszcze skrótowców, zabezpieczenia internetu są tak duże w GKa, że nie sposób podłączyć się do netu w trakcie posiedzeń komisji RN, bo nawet naczelnik do niedawna nie mógł pozyskać hasła do netu, które zmienia się co dwa tygodnie i ma chyba z milion znaków. A nie potrafimy wkleić dokumentu do netu? Żenada. Dzisiaj się dowiadujemy kto jest komendantem kursu, który już się skończył. Dzisiaj się dowiadujemy kto dostał odznaczenia, choć pewnie wręczane byłyby na DMB. I w dodatku ta durna strona nie pokazuje nowości, tylko trzeba sobie szukać w katalogach. To już na Czesiowej wordowskiej stronie była zdaje się taka funkcja. Czy to naprawdę przerasta nasz ZI?

Ryszard