[Czuwaj] Wreszcie program :)

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Pią, 6 Mar 2009, 10:51:47 CET

Wszystko fajnie. Będzie w ZHP możliwość dyskusji o programie.
Zastanawiam się tylko dlaczego naczelniczka ZHP (uwaga dla członków GK
ZHP i autorów wpisów na zhp.pl - to jest ta kobieta, którą nazywacie
naczelnikiem) nie szanuje swoich instruktorów. Nie wiem jak inni
czytelnicy listy ale ja planuje swój czas w trochę dłuższej
perspektywie niż 14 dni. Czemu zaproszenie na - przynajmniej
teoretycznie - jedno z najważniejszych wydarzeń w ZHP w tym roku
ukazuje się tak późno?

Kowlak