[Czuwaj] 4 Żywioły

Włodzimierz Gil w.gil w hash.com.pl
Nie, 8 Mar 2009, 21:57:47 CET

Witajcie

Nastał czas, że moja latorośl wstąpiła do drużyny zuchowej - więc trzeba
dziecko przywoicie umundurować. Ponoć skończyły się czasy partyzantki,
szycia mundurów przez znajome krawcowe - bo ponoć w 4 Żywiołach można kupić
przyzwoicie uszyty mundur.
Napisałem PONOĆ bo....  - dokonaliśmy pomiarów córki - wyszło, że należałoby
jej kupić mundur ciut większy niż rozmiar 128 - tak więc u drużynowej
zamówiliśmy rozmiar 134. Jakież było moje zdziwienie gdy wczoraj na zbiórce
okazało się, że jedna z instruktorek, która studiuje w Warszawie zakupiła
mundury o rozmiar większe - w oczach wyobraźni widziałem moją córkę w worku
na kartofle - bo był już rozmiar 140. Jednak przymiarka przekroczyła moje
wyobrażenia - ten mundur jest ciutkę na nią za mały i będziemy go wymieniać
na rozmiar 146.
Kuzyn ma w tej samej drużynie zuchowej syna - sytuacja identyczna jak u
mnie - sami (kuzyn z żona) sprawdzili na stronie 4 Żywiołów rozmiarówkę,
zamówili mundur trochę większy, kupiony został mundur o rozmiar większy od
zamówienia - i mundur jest w sam raz - też będą wymieniać - bo nie chce
kupować nowego munduru co trzy miesiące.
Jeszcze jeden telefon do rodzica zucha, który też wczoraj dostał mudnur -
sytuacja identyczna
Wg strony 4 Żywiołów pas skórzany ma długość max 95 cm - moja córka dostała
87 cm. Czy to oznacza, że jak jest zapisane max 95 cm to można dostać także
pas o długości 35 cm?

Miało być tak pięknie - a wyszło jak zawsze .....

Wychodzi na to, że moja żona ( i parę innych mam) nie potrafi prawidłowo
pomierzyć dziecka i porównać z rozmiarówką na stronie 4 Żywiołów - bo nie
podejrzewam, żeby tak profesjonalne przedsięwzięcie jak 4 Żywioły mogło się
mylić.

Pozdrawiam

Gilu (Włodzimierz Gil)
Oświęcim