RE: [Czuwaj] umówic się...

Przemysław Marchlewicz przemyslaw.marchlewicz w zhp.pl
Pon, 9 Mar 2009, 19:16:53 CET

Przepraszam, że nie odpowiadałem ale byłem na nartach z rodzinką i dziś
właśnie wróciłem do komputera. Odpowiadam więc: umówić się nie oznacza li
tylko i wyłącznie "podpisać umowę" albo więcej "podjąć uchwałę". Umówienie
się może polegać na tym np. że osoby reprezentujące statutowo ZHP z osobami
reprezentującymi statutowo ZHR stwierdziły wspólnie, że niezależnie od
jawności akceptowanej w życiu publicznym i organizacyjnym, istoty realnego
sporu (którego podłoże jest tu szeroko komentowane) pozostaje w sprzeczności
z niespornymi interesami obu organizacji upublicznianie żenującej
obustronnie dyskusji. Nie musi to oznaczać zawierania pisemnych porozumień.
Nie oznacza to również zajmowania stanowiska przeze mnie jako członka GK ZHP
w tej sprawie, negowania jawności  (niedoczekanie moje: ja przeciwko
jawności:-)) ani negowania sensu dyskusji  a po prostu stwierdzenie pewnego
faktu. Przepraszam że nie odpowiadałem. Serdecznie pozdrawiam
przemek

Związek Harcerstwa Polskiego to najstarsza i największa organizacja
pozarządowa i wychowawcza w Polsce.
Naszą misją jest wychowywanie młodego człowieka, czyli wspieranie go we
wszechstronnym rozwoju i kształtowaniu charakteru przez stawianie wyzwań.

1% dla ZHP to najlepsza inwestycja w przyszłość Polski
Numer KRS ZHP - 0000094699