[Czuwaj] umówic się...

marcin wojtczak majcin w autograf.pl
Pon, 9 Mar 2009, 22:40:29 CET

Przemysław Marchlewicz pisze:
>  Umówienie się może polegać na tym np. że osoby reprezentujące statutowo ZHP z osobami
> reprezentującymi statutowo ZHR stwierdziły wspólnie, że niezależnie od
> jawności akceptowanej w życiu publicznym i organizacyjnym, istoty realnego
> sporu (którego podłoże jest tu szeroko komentowane) pozostaje w sprzeczności
> z niespornymi interesami obu organizacji upublicznianie żenującej
> obustronnie dyskusji. Nie musi to oznaczać zawierania pisemnych porozumień.
> Nie oznacza to również zajmowania stanowiska przeze mnie jako członka GK ZHP
> [...]
Czyli jak rozumiem, taka umowa generalnie obowiązuje tylko te osoby,
które się między sobą umówiły,
bo żeby była to decyzja obowiązująca całą organizację, to musiałaby być
podjęta w sposób umocowany statutowo,
zgodny z obowiązującymi przepisami niższej rangi.

A generalnie nie czuje się najlepiej w organizacji, której władze
zawierają tajne, ustne porozumienia z innymi organizacjami.

Marcin Wojtczak