[Czuwaj] Lilijka 160

michalina32 w wp.pl michalina32 w wp.pl
Wto, 10 Mar 2009, 15:00:42 CET

Dnia 10-03-2009 o godz. 14:52 Mikołaj Olszewski napisał(a):

> Co prawda nie wiem, co autorka miała na myśli formułując powyższe
> zdanie, ale chciałbym przypomnieć, że w tym roku w ramach sobotniej gry
> na Rajdzie Arsenał również odbędzie się InO dla uczestników rajdu -
> czyli harcerzy, które jest przygotowywane we współpracy z PTTK. Impreza
>  również ma rangę regionalną a ponadto jedna z tras będzie następnego
> dnia otwarta dla wszystkich. Zatem zapraszamy wszystkich, którzy nie
> biorą udziału w rajdzie na niedzielne InO a następnie na uroczystości
> arsenałowe.

Mikołaj,
nawet ten sam człowiek - Marcin K. organizuje arsenałowe InO i Lilijkę.
InO jest też pewnie częścią wielu innych rajdów.

Co autorka miała na myśli?
Otóż Lilijka jest szczególna, bo jest poświęcona tylko temu. W ciągu 2
dni drużyna może zostać przeszkolona oraz wyćwiczyć dobrze jedną z
technik harcerskich. Do tego dobrze się bawić i jeszcze mieć trochę
czasu dla siebie na swój indywidualny program.
Ani Arsenał, ani Olszynka ani żaden inny znany mi rajd nie jest w
zupełności poświęcony orientacji - jest ono zazwyczaj formą i dodatkiem.

Pozdrawiam
Ania

Nużą Cię utarte scenariusze?
Wymyśl własną grę flashową i wygraj główną nagrodę 5.000 Euro:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fwhosegame.pl%2Fcontestcard.php%3Fcontest%3D55&sid=660