[Czuwaj] Po radzie

Śro, 11 Mar 2009, 11:20:01 CET

On Wed, 11 Mar 2009 11:04:02 +0100, Mateusz Cebula <onionek55 w wp.pl> wrote:

> Ja na przykład jestem ciekaw, co RN uchwaliła, a zwłaszcza, czy zajęła
> się dyskutowanym swego czasu projektem nowelizacji systemu stopni
> instruktorskich? Oraz czy podjęto jakieś decyzje w zw. ze zbliżającym
> się zjazdem ZHP (chodzi mi o wybory delegatów etc.).
> Pozdrawiam;
> cebul

W dniach 7-8 marca w Warszawie, odbyło się pierwsze w tym roku posiedzenie RN.Rada przyjęła:
- nie bez trudności, ale ze sporą wiekszością głosów - uchwałę w sprawie kodeksu instruktorskiego;
- zawnioskowała do Przewodniczącego ZHP w stosownej uchwale o zwołanie Zjazdu ZHP i Przewodniczący ogłosił decyzje o zwołaniu zjazdu w dniach 3-6 grudnia 2009 r w Warszawie.- podjęła uchwałę w sprawie okreslenia liczebności delegatow na Zjazd ZHP - przelicznik to jeden delegat na każde pełne 550 członków danej choragwi, a zbiorki wyborcze odbywać sie bedą od 15 kwietnia do 15  czerwca;
- podjęła uchwałę w sprawie zjazdów sprawozdawczych hufców, ktore będą odbywać się od 1 września do 30 listopada 2009;
- podjęła uchwałę o zmianie systemu stopni instruktorskich (po dośc długiej dyskusji)
- ponadto członkowie RN wysłuchali informacji o stanie wdrażania osobowości prawnej w choragwiach: podkarpackiej, kieleckiej, krakowskiej, Ziemi Lubuskiej, a także informacji o bieżących działanich Naczelnika I głownej Kwatery - miedzy innymi dowiedzieliśmy się, że GK uzupełniła swój skład (wreszcie) o hm. Emilię Kulczyk Prus - odpowiedzialną za obszar program. W sobote po południu odbyła sie dyskusja na temat pracy nad Statutem ZHP. Zespół statutowy przedstawił stan swoich prac a w niedzielę przyjęliśmy uchwałę o trybie i harmonogramie prac nad statutem.

Nie mam jeszcze uchwał, jak tylko pozyskam - podeślę

Ryszard