[Czuwaj] Po radzie

harclot harclot w poczta.onet.pl
Śro, 11 Mar 2009, 11:33:48 CET

----- Original Message -----
From: "Ryszard Rutkowski" <ryszardrutkowski w tlen.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, March 11, 2009 10:58 AM
Subject: Re: [Czuwaj] Po radzie

> Tak Czesław, zmieszałeś czytlników zupełnie pytaniem:

> Ty to umiesz wbić gwoździa w samo sedno. Zaprawdę.
> Jak zadasz jakieś zrozumiałe pytanie - chętnie odpowiem.
> Jak pytasz o cały przebig RN, to chwilę potrwa,
> bo muszę znaleźć czas na taki długi opis.
> A jak pytasz o "echa", to nie wiem o co pytasz.

W tedy pytałem o "echa" a nie o "przebieg".
Zwyczajnie z ciekawości.
Myslałem ze jakiś członek RN ZHP pochwali się
swoim owocnym udziałem w posiedzeniu ;-)

A tu cisza ...

Ale akurat przed chwila dowiedziałem się czegoś
co mnie lekko zdumiało.
Lekko bo juz niewiele mnie chyba ździwi.

Bo, podobno, szanowna RN ZHP "zmajstrowała"
uchwałę niezgodna ze Statutem ZHP
A dokładnie z zapisem iż:
§ 41
2.  Podstawą do określenia liczby delegatów wybieranych na zjazdy chorągwi
 i Zjazd ZHP jest liczba członków hufca, którzy opłacili składki
członkowskie
albo zostali zwolnieni z obowiązku ich płacenia uchwałą Rady Naczelnej ZHP.

Mógłbyś to potwierdzić/zaprzeczyć/sprostować ?

Czesław