[Czuwaj] Po radzie

Śro, 11 Mar 2009, 11:59:26 CET

Wielce Szanowny Rafał Bednarczyk był uprzejmy uzupełnić mojego maila. Wszystko co napisał jest oczywiście zgodne z prawdą. Brak tych informacji w moim opisie wynika tylko z braku czasu na szczegółową relację.

Pobrzmiewającą uszczypliwość co do liczby członków obecnych na posiedzeniu w trakcie sprawozdania GKi przyjmuję, a nawet się do niej dołączam. Choć warto zwrócić uwagę, że RN zaczęła się komisjami w piątek, a zakończyłw  nd o 16,30. Była przeładowana i już nawet Przew zwrócił na to uwagę.

Ryszard
(Rafale, nazywanie mnie "Rysiem" to taka nowa zażyłość?:) )

Ryszard