[Czuwaj] Po radzie

Rafal Bednarczyk rafal.bednarczyk w zhp.pl
Śro, 11 Mar 2009, 15:34:35 CET

Witam wszystkich,

Z dalekiej Helwecji napisal Michal Gorecki:

> Wtedy zawsze jeden z harcerskich Ryśków (nie ten) mówi mi że nie do
> końca, bo był jeszcze inny harcerski Rysiem który fajny nie był zbyt.
> Ale nazwiskami przeciez nie będe rzucał :D

a co Ty tak zupelnie wbrew metodzie harcerskiej niepozytywnie?
Poza tym zupelnie nie rozumiem dlaczego uwazasz, ze przewaga
fajnych Ryskow nie jest miazdzaca. No chyba, ze przykład Ryska
Polaszewskiego Ci nie wystarczy?

pozdrawiam
Rafal