[Czuwaj] Prof. Katner

TOGRO.pl togro w togro.pl
Śro, 11 Mar 2009, 16:19:19 CET

Prof. dr hab. Wojciech Jan Katner został nominowany sędzią Sądu Najwyższego
w Izbie Cywilnej.

- To spore wyróżnienie, ale i wyzwanie. Jestem trzecim pracownikiem naszego
wydziału, który dostąpił tego zaszczytu a pierwszym cywilistą - mówi
profesor. - Przez ostatnie miesiące zajmowałem się głównie pracą naukową i
dydaktyczną. To pozwoliło mi przygotować się także do nowych obowiązków.

Prof. Katner jest kierownikiem Katedry Prawa Gospodarczego i Handlowego
Uniwersytetu Łódzkiego. W kadencji 2005-2008 był prorektorem ds. współpracy
z zagranicą UŁ. Wcześniej pełnił m.in. funkcję wiceprezesa NIK,
przewodniczącego ZHP, a także wiceministra - podsekretarza stanu w
Ministerstwie Gospodarki. Zajmuje się prawem cywilnym, gospodarczym i
handlowym. Ma 59 lat. W 1971 roku ukończył studia prawnicze na Uniwersytecie
Łódzkim.

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki, TOGRO - Komputery Sieci Internet