[Czuwaj] Zlot w Krakowie

climbton climbton w poczta.onet.pl
Śro, 11 Mar 2009, 17:33:27 CET

Dzieki za informacje to juz cos konkretnego. Co do pieniedzy to musze zaczac
niedlugo bo jak sam wiesz zeby wygrac jakis konkurs musi byc on wczesniej
ogloszony a propozycje do konkursów (czytaj zadań gminy, powiatu) sklada sie
przynajmniej u nas do połowy wrzesnia tak aby mogły sie znalesc w projekcie
budzetu gminy !
pozdrawiam
Tomasz Łebek

----- Original Message -----
From: "Rafal Bednarczyk" <rafal.bednarczyk w zhp.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, March 11, 2009 3:03 PM
Subject: RE: [Czuwaj] Zlot w Krakowie

Witam wszystkich,

Tomek Lebek napisal:
> A możesz Rafale cos wiecej napisać o zlocie w Krakowie i jego
> założeniach bo ja jakoś lubie sie do takich imprez troche wczesniej
> (zwłaszcza z kasa ) przygotować !
> pozdrawiam
> Tomasz Łebek

jeśli dobrze pamietam z prezentacji naczelnika Budzinskiego
to zakonczenie konsultacji co do koncepcji w choragwiach
ma być do zbiorki komendantow choragwi chyba 25 kwietnia.
Pewnie wiec wczesniej pakiety informacyjne będą wychodzic
do choragwi.
Z tego co zapamietalem to w tej propozycji logistycznie
i programowo wszystko mialo się krecic wokół 40-osobowych
druzyn zlotowych podzielonych na 4 zastepy w ukladzie
9 harcerzy + 1 instruktor. Komplet informacji dla
druzyn ma być gotowy przed 1 wrzesnia tak, aby planujac
prace druzyny w nowym roku harcerskim mozna było
oprzec się na rytmie przygotowan do zlotu.
O ile dobrze pamietam rekrutacja poprzez system
ewidencji ma być w listopadzie 2009.

Jeśli dobrze zapamietalem i niczego nie przekrecilem
to będziesz miał Tomku wystarczajaco duzo czasu,
aby od wrzesnia zbierac pieniadze na udzial druzyny
w zlocie i przygotowywac się do niego programowo.

pozdrawiam
Rafal