[Czuwaj] Uchwaly Rady Naczelnej

Mateusz Cebula onionek55 w wp.pl
Czw, 12 Mar 2009, 19:48:29 CET

Dnia 12-03-2009 o godz. 19:34 Ryszard Rutkowski napisał(a):
> Ja nie pamiętam, zeby był taki projekt, a pracowałem w zespole,
> który ten projekt przygotowywał. W każdym razie członkowie RN
> dostali projekt z 21. Nie wiem jaki projekt otrzymał Przewodniczący
> Komisji Rewizyjnej Hufca Dębica:)

Miło, że ktoś się interesuje tym, co robię w ZHP ;)

Dnia 12-03-2009 o godz. 19:36 Ryszard Rutkowski napisał(a):
> ooo To mnie zabiłeś. czekaj, kopię w skrzynce listy dyskusyjnej z
> tymi projektami.

O masz, zabiłem sędziego - już po mnie ;) A tak na serio, to zauważyłem
tę rozbieżność (20 a 21) i jestem ciekaw skąd się wzięła :)
Pozdrawiam;
Mateusz

Spędź magiczny weekend w hotelu SPA&Wellness. Masaże, balneoterapia,
fango, aromaterapia to tylko niektóre propozycje. Sprawdź - Kliknij:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fhotele.wp.pl%2Fspa.html&sid=659