[Czuwaj] Uchwaly Rady Naczelnej

Aleksandra Kozubska kozubska w harcerstwo.net
Czw, 12 Mar 2009, 20:55:49 CET

> Na początek powiem tylko, że jestem pewien, że projekt wpłynął do RN z
> wpisanym "21". RN nie głosowała zmiany. (chociaż cholerka teraz takiej
> wątpliwości nabrałem po tym błędzie z projektem ze strony, ze
> chciałbym żeby ktoś to potwierdził).
> --
> Pozdrawiam
> Ryszard

To może ja potwierdzę, że w projekcie, który poszedł do RN było 21.
Zmiana ta została wprowadzona podczas ostatniej zbiórki Wydziału Pracy z
Kadrą i Kształcenia, na której dyskutowaliśmy zawzięcie ostatnią partię
uwag i poprawek nadesłanych do Wydziału i tworzyliśmy ostateczną wersję
dokumentu. Zgłaszane były wszystkie możliwe cezury.

Zapis ten w założeniu ma być sygnałem dla młodych instruktorów, że już
pora pomysłeć o stopniu harcmistrza, bo nie jest to coś zarezerwowanego
wyłącznie dla ludzi z 30 letnim doświadczeniem instruktorskim.
Dlatego zależało nam na zapisie wskazującym młody wiek (poprzenio w
ogóle nie było mowy o tym, od kiedy można zacząć). Kwestia tego, czy
będzie to 20, 21 czy 22 wydała nam się niezbyt istotna. Każdy z tych
wyborów byłby czysto arbitralny.

Pozdrawiam
Aleksandra Kozubska