[Czuwaj] Projekt Statutu ZHP (w.090212)

harclot harclot w poczta.onet.pl
Pią, 13 Mar 2009, 11:32:39 CET

Ponieważ "oberwałem" od kilku osób
które były obecne na ostatnim spotkaniu RN ZHP
że "pyszczyłem, obiecywałem"
przekazać członkom RN ZHP swój projekt statutu,
"... i nic ..."
oświadczam iż
w dniu 13 lutego 2009
przekazałem go do Sekretariatu RN ZHP oraz Biura GK ZHP
(co zostało potwierdzone)
z prośbą ".... o przekazanie go wszystkim członkom Władz ZHP....."

Wg sekretariatu/biura został on przekazany już 13 lutego.2009:
- do szefa zespołu Statutowego hm. Rafała Sochy,
- przewodniczącym CKR i NSH,
- członkom GK.

Dlatego pretensje o to że na spotkaniu RN ZHP
nie było zadnego projektu Statutu ZHP
prosze kierować do w/w osób.

Czuwaj
hm. Czesław Przybytek HR

Żeby było konstruktywnie :-))

Obiecałem że ponownie dostarczę swój projekt Statutu ZHP.

Dlatego mam prośbę do czytelników listy.

Zerknijcie na stronę projektu:

http://monografia19kdl.republika.pl/statut_zhp_090212/

Jesli znajdziecie ewidentne "śmieci, babole" (powtórzenia, opuszczenia, itp)

to dajcie znać.

Tu na liscie

albo na adres:

dokumenty w zhp.pl