[Czuwaj] Re: system stopni

Pią, 13 Mar 2009, 13:13:18 CET

Największy w mojej ocenie Malkontent ZHP był uprzjmy napisać:

On Fri, 13 Mar 2009 13:02:04 +0100, Janusz Sikorski <jsikorski w wp.pl> wrote:

> [...]
> kierują podstawowymi jednostkami organizacyjnymi oraz szczepami i
> związkami drużyn...
>
> Było w wypracowanej wspólnie 7 wersji a w Uchwale nie ma (tak, nr wersji
> wskazuje ile ich wcześniej było i ilu ludzi się w to angażowało).
>
> Wychodzi z tego, że szkoda czasu na branie udziału w tzw dyskusjach
> instruktorskich bo i tak nic z tego nie będzie. Se  podywagujemy,
> pogadamy, popiszemy a "ktosie" i tak napiszą co chcą. Ot lekcja
> demokracji i używania metodyki wędrowniczej w pracy z instruktorami
> Generalnie wiara, że nowy regulamin stopni w uchwalonaj postaci coś

Możesz napisać kogo rozumiesz przez "Ktosi"? Bo ja np. zadałem pytanie Joli na RN o wymienie autorów tego projektu, biorących udziałw  konsultacjach, tak po 2 nazwiska z każdej chorągwi. I w każdej były  to osoby zajmujące się bezposrednio kształceniem, szefowie KSI, szefowie kształcenia, szkół instruktorskich itd. Dosyc  poważane nazwiska. Brałeś udział w dyskusji i co ? Ktoś miał czelność nieuwzględnić Twojego poglądu? No stary, takie jest prawo większości. Ale nie deprecjonuj proszę przez swój pryzmat frustracji tego projektu. Może on nie jest doskonały, ale to czego nie można mu zarzucić to to, że nie był konsultowany. Pracuję w Rn 4 rok i spokojnie powiem, że to był  najlepiej, najszerzej konsultowany projekt. Robiło to ponad setka osób, a ściśle około 20-30  z całej Polski.

>Potrzebujemy zmian i to dużych a nie
> kosmetycznych.
>

> sikor

No tak, zlikwidujmy chorągwie - to raz. Zapiszmy stopnie instruktorskie w USTAWIE - to dwa. Zlikwidujemy chorągwie, napiszmy ustawę.
Taki taniec wojownika:
Ło jojojojojo, ło jojo. ło jojojojo....

Ryszard